Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe krijg ik RealMyst?

  • Caroline

    www.pcmedia.nl … games … adventure .. blz 3 ……de vernieuwde versie. heb het net aangeschaft. kom wel een technisch probleempje tegen…..ff afwachten of dat op te lossen is

    groet

    Caroline

  • Jeroen

    Jij hebt het over de ('masterpiece' )verbeterde versie van Myst.

    Eric Huisman heeft het over Real Myst! Dit is een versie van Myst waarin het weer verandert en waarin de beleving niet meer zo staties is als in Myst.Eigenlijk zijn er vier spelen uitgebracht : Myst , Real Myst , Riven en tenslotte Myst Exile.En ik zoek me ook wezenloos naar Real Myst(en dan ook nog wel voor de Mac.!!!) Voor de Mac bestaat hij volgens mij nog niet.

    Toedeledokie, Jeroen

  • Ernst

    Kan je hem niet bestellen bij een computerzaak? Vaak kunnen zij er wel aankomen. Maar dat heb je ook vast wel geprobeerd ….

  • Gerald

    Voor wie nog geïnteresseerd is: Real Myst is nu WEL te koop bij PC Media:

    www.pcmedia.nl - games - adventures, pag. 4.

    Prijs 29.95 Euro.

    In de boekhandel heb ik het nog nergens gezien.

  • Caroline

    weet iemand ook wat de specificaties zijn voor dit spel, want dat zal wel niet mis zijn als het zi supersonisch is allemaal?

    ik weet namelijk bijv. dat schizm mooie beloftes maakt, maar op mijn peecee (toch niet de langzaamste) is het waardeloos

  • Caroline

    weet iemand ook wat de specificaties zijn voor dit spel, want dat zal wel niet mis zijn als het zi supersonisch is allemaal?

    ik weet namelijk bijv. dat schizm mooie beloftes maakt, maar op mijn peecee (toch niet de langzaamste) is het waardeloos

  • Gerald

    Het volgende vond ik op de gamespot page:

    - PII 450 or equivalent

    - 64 MB RAM (128MB recommended)

    - 6X CD-ROM

    - 3D Accelerator with 16MB VRAM

    - 300 MB disk space

    - mouse

    - sound card, DirectX v7.0a compatible

    Inderdaad behoorlijke eisen.

  • Caroline

    Nou, dat heb ik wel, behalve dan , denk ik, de 3d Accelerator. tenminste; hoe weet ik dat? meer een vraag voor een ander forumdenk ik trouwens, maar als iemand het toevallig weet?

    ik heb matrox dualhead G450 grafische kaart.

    en hoe is het dan als je dat niet hebt? zie je dan niks?