Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Myst MPE gooit me er telkens uit !

  • Kees

    Hallo,

    Als ik Myst Master Piece Edition speel en ik ben op bij het eerste boek (op het schip) en ik klik dit aan dan moet ik de reis naar Stoneship Age maken.

    Tijdens deze reis word ik eruit gegooid en beland ik weer op m'n bureaublad.

    Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar iedere keer hetzelfde.

    Met Riven en Exile heb ik nooit problemen gehad.

    Heeft iemand een idee?

    Ik draai onder Windows 98SE.

    Kees

  • Hans van den Bersselaar

    Beste Kees,

    Dit probleem komt me bekend voor.

    Bij mij was de oorzaak een te nieuwe upload van de videokaart. Nadat ik een oudere versie hiervan had geinstalleerd was het probleem opgelost.

    Succes en groeten,

    Hans

  • Kees

    Beste Hans,

    Bedankt voor de moeite maar ik heb niets ge-upload of ge-update.

    Het blijft dus een raadsel want met Riven en Exile heb ik geen moeite.

    Kees

  • Michaël

    Al een oplossing gevonden ondertussen?

    Ikzelf heb een ander probleem met Myst Masterpiece Edition, maar dat is niet zo erg…ik word er nie tuitgegooit en ik speel het spel in Windows 95 (via comp. mod.), ik heb Windows XP.

    Misschien ligt het probleem bij jou direcktX? Ik heb de laatste versie (DirectX 9), maar die werkt niet met Myst I en dus draai ik Myst met een lagere versie, die is bijgelevert als ik me niet vergis(?)! en dan gaat het vanzelf….

    Veel succes ;)

    Michaël.

    PS: ik ben ook nog met MPE bezig :) Mijn probleem is dat ik ge-save-de games niet kan laden! Ik moet dus telkens van voren af aan starten lol!! Ik ga dus daarom eerst Age per Age oplossen en op het laatst alle Ages achter elkaar uitspelen….een Myst-Marathon lol !!!

  • Michaël

    AL mijn problemen zijn van de baan, JOEPIE!

    En die van jou Kees???

    Is het ondertussen gelukt? Ik ga nu met Myst van bij het begin van start gaan :)

    groetjes en veel succes hé ;)

    michaël