Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Myst IV Revelation (spits) - die stoel.. grrr

  • Suzanne

    Hallo allemaal,

    Ik ben al een tijdje bezig met die puzzel in Spits, waar je die snaren moet verschuiven en de kristallen allevier tegelijk moet laten ronddraaien. Je hebt er heeeel veel snelheid voor nodig om alle codes achter elkaar in te voeren. Met de patch zou dit verholpen moeten zijn, maar ik ben nog steeds te sloom om al die dingen in te voeren:P. De eerste is alweer uitgedraaid als ik bij de derde code ben…

    Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt :)

    Groetjes Suzanne

  • Roy

    Hey Suzanne,

    Die stoel is inderdaad best wel lastig,

    'De enige tip die ik je kan meegeven is dat de kristallen allemaal een verschillende tijd hebben voordat ze weer stoppen met trillen. Als je begint met de code van het kristal welke het langst blijft trillen en vervolgens de code van het kristal die daarna het langst trilt en zo verder zou het te doen moeten zijn.

    Maar het blijft lastig hoor.

    Succes

    Groeten Roy

  • Suzanne

    Heej Roy,

    Bedankt voor de tip, lastig is idd het juiste woord :P Pfff ik heb het nu een beetje druk (tentamenweek) dus het zal wel een tijdje duren voor ik weer verder ga met myst.

    Groetjes Suzanne