Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

myst III Exile

  • Valerie

    Hoi

    Ik heb onlangs het spel gekocht. En ja heb al moeilijkheden zal waarschijnlijk aan mij liggen maar ja zijn we gewoon ;-). Mijn vraag is nu eigenlijk ik zit op de plaats waar de symbolen worden gevraagd is het de bedoeling dat ik terug naar buiten ga of is dat gewoon via de verrekijkers dat ik ze moeten vinden. Want als het buiten is ik geraak niet buiten HELP. Via de verrekijkers heb ik ze wel gevonden. Kan mij iemand helpen thx

  • Michaël

    Hey Valerie,

    het is nog niet zo heel lang geleden dat ik Exile speelde :)

    Als ik me goed herinner zit je goed met ie verrekijkers! Bij elke verrekijker moet je het symbool mooi inpassen als je begrijpt wat ik bedoel!

    Je bent met de lift naar boven geraakt? Opgesloten zit je zeker niet, er is steeds een mogelijkheid om dar weg te komen, ofwel via de lift weer naar beneden ofwel via de liftkoker en dan verder door een volgende deur naar buiten, je staat dan bovenaan de toren, mooi uitzicht :) !

    Denk er ook aan, noteer (teken) dingen na waarvan je denkt dat het voor een oplossing van een puzzel kan te pas komen ;) Bvb. die verrekijkers oftewel “telescopen”…als je in-of uitzoomt, wat merk je dan ook op (beweegt er nog iets behalve dan het beeld aan de telescopen…hint!) ?

    Veel succes en tot een volgende hint? :)

    Michaël.

  • Valerie

    thx voor de hint ga nu best doen en hopelijk lukt het gauw. ;-)

  • Michaël

    Hey :),

    ik weet het, al lang geleden…waarschijnlijk heb je Exile al uitgespeeld hé?

    Mocht je aan een andere Myst bezig zijn, veel succes ;)

    groetjes, Michaël.

  • Valerie

    Hey

    Ja is lang geleden. Ja heb het ondertussen al uitgespeeld vond het enorm leuk.

    Nu ben ik op zoek naar de eerste twee spelletjes zo ik die kan spelen. Ben echt wel benieuwd.

    Groetjes en zal je laten weten als het zo ver is.

  • Michaël

    Hey ja,

    ik heb vandaag nog toevallig Myst I Masterpiece Edition in de winkel zien liggen!

    Wil ik die voor jou kopen en opsturen?

    Laat maar iets weten, OK? Het spel kot nu nog slechts een kleine 5 € :)

    Daaag, groetjes Michaël.

  • Valerie

    hallo kun je mij zeggen waar dat was aub?

  • Michaël

    Hey Valerie,

    tja, ik weet niet van waar jij bent natuurlijk, maar ik heb het in een “Standaard Boekhandel” gezien! In wilrijk, maar er zijn nog meer van zulke winkels :)

    Succes!

    Groetjes Michaël.

    PS:

    In de Fnac kan je ook altijd eens een poging wagen. Of in de keten “Videoland”…of in een “Free Record Shop”…

  • Valerie

    Thx voor de hulp ga er voor uit kijken.

    Groetjes en ik laat je nog wel wat weten.

    Dada :)