Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Revelation

  • Petra

    Na een mystloze tijd heb ik uiteindelijk Uru en Path of the Shell uitgespeeld en ben gelijk doorgegaan met Revelation.

    Ik moest een wel wennen aan Revelation. In eertse instantie was ik diep teleurgesteld. (voornamelijk door het veranderen van rondlopen en het missen van Relto)

    Het voelt een beetje als terug in de tijd want in Uru kon je voor mijn gevoel veel beter rondlopen ook Relto opknappen en je steeds verkleden vond ik erg leuk.

    Al was ik in Uru wel al lang de draad van het verhaal kwijt.

    Een groot voordeel in Revelation is de nederlandse ondertiteling en de boeken ook in het nederlands, dan weet je alle details.

    Maar waar ik nu geen bal van snap is dat in Uru Yeesha volwassen is en in Revelation is ze nog een meisje.

    Voor mijn gevoel hadden ze eerst Revelation uit moeten brengen en daarna pas Uru

    Petra

  • Judith

    Tja, eigenlijk hoort URU niet thuis in de officiele Myst-sequence. Ze is los daarvan uitgebracht.

    Vandaar ook dat Revelation nummer IV heeft en niet nummer V!

    In de eigenlijke Myst serie klopt Yeesha's leeftijd wel degelijk!

    Blijft een feit dat beide schitterend zijn!

    groet, Judith