Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

de piano in het ruimteschip

  • clarisse

    Hallo wie kan mij helpen.

    Ik ben nog maar een beginnende MYST speler, maar ik kan nu al niet verder omdat ik absoluut geen tonen kan herkennen. Dus zit ik vast in het ruimteschip. Ik weet wat ik moet doen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Is er een andere manier om die tonen in te stellen?

  • els

    Volgens mij moet het als volgt doen.

    8

    20

    23

    13

    6

  • clarisse

    Ja dat weet ik, maar ik krijg het toch niet voor elkaar. Ik hoor gwoon het verschil in die tonen niet. ook niet als ik heel voorzichtig met dat schuifje te werk ga.

  • Vincent

    Ik kan het verschil ook niet horen, maar dat komt omdat ik slechthorend ben.

    Kan iemand mij een screenshot sturen hoe die schuifjes moeten staan?clarisse schreef:

  • Michaël

    Beste mensen,

    velen hebben last met deze puzzel. Ik niet, maar om het uit te leggen wat de oplossing is? Is dan weer niet zo eenvoudig te verwoorden.

    Je weet via die tekening in een boek “welke toetsen” je moet indrukken én in welke volgorde? Zo ja, dan kan je “toon per toon” instellen (schuifregelaar)…

    Dat moet lukken voor degenen die een goed gehoor hebben (auditief goed geheugen)…

    Wanneer je niet goed hoort is deze puzzel eigenlijk onmogelijk op te lossen, dus ik zal voor deze personen binnenkort in het spel gaan kijken en trachten het “visueel” voor te stellen, ok? Tot later, vriendelijke groetjes Michaël.

  • Chris (Myst Startpagina)

  • Michaël

    Hey Chris :-)!

    Dat heb jij heel fijn gedaan…!! hartelijk dank om me veel werk te besparen :-)…tenminste, dat neem ik wel aan dat dit niet zomaar 1 2 3 voor elkaar is hé? Zo zal Clarisse en Vincent wel geholpen zijn, zeker weten…Heel goed Chris!!! Petje af! Vel egroetjes ;-)

  • Vincent

    Bedankt voor deze informatie!!

    Waar heb je dit vandaan?

    Want dit boek (als het een boek is) wil ik graag hebben!Michaël schreef:

  • Chris

    Vincent schreef:

    >

    > Bedankt voor deze informatie!!

    > Waar heb je dit vandaan?

    > Want dit boek (als het een boek is) wil ik graag

    > hebben!Michaël schreef:

    Dit boek (ISBN 9039501688) is niet meer leverbaar, ik zag het nog wel op eBay, http://cgi.befr.ebay.be/Spelen-met-Myst-2e-druk-met-kleurkaart-v-h-eiland-Myst_W0QQitemZ8737104103QQcategoryZ8182QQcmdZViewItem