Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beginnerspech...?

  • Greetje

    Hai!

    Ik heb pas Uru “Ages beyond Myst” gekocht, lijkt me erg leuk. Ik heb alleen startproblemen.

    Nu ik ontdek dat er een hele wereld achter het Myst-gebeuren bestaat hoop ik dat er iemand is die me kan helpen. (wellicht is het voor de kenners een peuleschil..)

    Ik kan na installatie een avater creëren, daarna volgt zowel in beeld als geluid een intro, maar zodra dat voorbij is wordt mijn scherm zwart en prompt daarop zie ik slechts nog mijn desktop.

    Ik ben echt zó nieuwsgierig naar het spel en alles eromheen, wil iemand AJB de moeite nemen mij te informeren hoe ik de boel aan de praat kan krijgen???

    Groetjes, Greetje

  • Roger

    Ik heb even gesnuffeld op de support site van Ubisoft. Misschien leidt deze link naar jouw antwoord?? Anders vind je bij support misschien wel het goede antwoord.

    Succes d'r mee!

    Roger

    http://ubisoft.custhelp.com/cgi-bin/ubisoft.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=8443&p_created=1064850891&p_sid=sidEfWLh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTQwJnBfc2VhcmNoX3R5cGU9c2VhcmNoX25sJnBfcHJvZF9sdmwxPSZwX3Byb2RfbHZsMj0mcF9jYXRfbHZsMT0mcF9jYXRfbHZsMj0mcF9wYWdlPTEmcF9zZWFyY2hfdGV4dD11cnU*&p_li=