Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

amaai

  • Valerie

    Hoi

  • Valerie

    oeps foutje moest tekst bij. Ja moet mij altijd overkomen. Wou gewoon eens zeggen ben uiteindelijk begonnen met hoofdstuk 6 bij Myst III. En heb al gemerkt dat Marga al verder zit dan mij. Alé ja al een volgende Myst. Nou ja ik heb er niet een tijdje aan geweest. Vind het wel een leuk spelletje en ga mij de rest ook aanschaffen hoor. Maar beginnen met 1 dan ;-)

  • Michaël

    Is Myst III Exile jou 1e Myst-avontuur dat je nu aan het spelen bent of reeds hebt uitgespeeld?

    Groetjes, Michaël.

    PS: ik heb indertijd eerst met Exile begonnen, al een tijdje geleden uitgespeeld. Ben nu Myst I overnieuw begonnen (had al wel 2 Ages kunnen uitspelen)…

    Ik ga daarna Riven beginen, dan Myst IV Revelation en daarna Myst V (nog verre toekomst hoor :).

  • Lucia

    Ik ben op zoek naar Myst 1 en Riven >.< ik heb URU, Exile en Revelation wel, in URU zit ik een beetje vast, Exile heb ik uitgespeeld en Revelation zit ik ook al mee vast. Met URU is het bij het snelle heen en weer lopen van een rijzende pilaar naar een pedaal en naar de muur, ik weet hoe het moet, maar ik raak gestressd omdat het te snel gaat en bij Revelation zit ik vast in de droom, waarin ik al die gekke wolkjes wit moet maken, ik krijg ze nooit allemaal wit >.<

    Maarja, veel plezier met het spelen en herspelen van de myst spellen, ik kan niet wachten tot ik aan end of ages begin! (demo zag er al mooi uit!)