Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

[Myst IV] zit vast

  • tivaro

    Ik ben in het ‘gothic-tijdperk’ (ik ben de naam even kwijt) en daar heb ik alle puzzels opgelost, op de muziekpuzzel na. Ik had 6 pagina's gevonden en de trekkrachtinstellingen. Nadat ik alles had geprobeerd in de stoel ben ik maar gaan spieken bij de help onderwerpen. Ik heb alles gedaan zoals het daar stond maar er gebeurt nog steeds niets, mis ik een pagina? Waar kan ik die dan vinden?

    kijk hier:

    http://img127.imageshack.us/my.php?image=mystprints4jl.jpg

    voor de pagina's die ik heb en de trekkrachtinstellingen.

  • tivaro

    Dutchmystcommunity forums doet het bij mij niet meer, kan iemand anders het daar even voor mij opzetten?

  • Lucia

    Je moet de vier sloten kraken, die je voor je ziet, dmv van de drie schuifknoppen. Deze moet je per steensoort instellen, welke volgorde maakt niet uit, zorg ervoor dat je de groene stipjes van de schaalverdeling onder de schuifknoppen een beetje leert inschatten, want je moet straks vrij snel achter elkaar alle codes invoeren om alle stenen te laten trillen. Op de notities van Sirrus staan soms gegevens die niet helemaal kloppen, zo staan er bijvoorbeeld dat 8-12-4 bijna perfect is, ik stel voor 6-12-4 te gebruiken, het kristal trilt dan hard genoeg. de andere codes zijn: (en de volgorde maakt niet uit) 3-1-7, 12-12-12 en 10-5-5

    Als je straks terug komt naar de stoel, heb je 12-12-12 nog niet ingesteld, dat moet je nog doen, dus zorg ervoor dat je die niet als laatste doet (anders ontploft de boel waar jij bij staat)

  • bea

    Ik ben bijna aan het einde van het myst 4 verhaal en nu zit ik vast in de wolkenpuzzel. Alle wolken moeten wit zijn en het lukt me niet Heeft iemand die puzzel al opgelost ? Een beetje hulp is welkom