Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Te moeilijk

  • Wouter Driessen

    Een jaar of 6 geleden speelde ik het eerste Myst spel. Dat was niet makkelijk, maar het was te doen. Alleen op het laatst heb ik gespiekt in een walktrough.

    Daarna heb ik Riven gespeeld. Dat vond ik veel te moeilijk. Zonder walktrough was ik er nooit doorheen gekomen.

    Exile ben ik ook nog aan begonnen. Hier was geen doorkomen aan. Veel en veel te moeilijk.

    Ik hoor wel eens dat sommige spelers zo'n heel spel uitspelen zonder ook maar één keer te hoeven cheaten. Ik snap daar niks van. Ik ben toch echt niet dom al zeg ik het zelf, maar zo'n spel kom ik niet doorheen.

    Nou ja, dat moest ik nou even kwijt.

    Wout.

  • Diana

    Helemaal mee eens, niets aan toe te voegen.

    Zelf ben ik momenteel bezig met Riven en hier moet ik toch echt af en toe even een cheat gebruiken.

    Dit heb ik bij Uru ook gedaan, zonder dit had ik het nooit uit kunnen spelen.

    Degene die dit zonder cheat spelen, en ik geloof zeker dat ze bestaan, zijn m.i. super in logisch denken, wiskunde dus…

    Anyhow, ik heb er veel plezier aan en blijf het prachtig vinden…verheug me alweer op de volgende dit ligt te wachten..

  • Anacho

    Voor alles is een aanwijzing,lees alles goed,luister goed,en een beetje geduld niet te snel opgeven,ga ergens anders kijken,misschien valt je ineens wat op wat eerst geen betekenis leek te hebben,controleer alles,dan moet het lukken.Veel succes!

  • Lucia

    En blijf vooral rustig, dan valt je veel meer op, het beste zou zijn om in elk beeld rond te kijken naar aanwijzingen tot je scheel ziet, maar dat schiet niet echt op, als je een echte myst speler bent, kijk je niet af… Maar heb je hulp nodig, vraag dan in plaats van stiekem te kijken, dan leer je meteen wat er mis is gegaan.

    Veel plezier met Myst en de rest!