Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wolken in Revelation

  • kees

    Hallo,

    Ik ben in Serenia deel 2 en ik probeer al 3 dagen om de wolken wit te krijgen.

    Heb er al 2 walktroughs (Bert Jamin en Marjo) op nageslagen maar ik kom er niet uit.

    Iedere keer als een “vierkant” gemaakt heb wordt ook de witte wolk weer een andere kleur.

    Heeft iemands suggesties of tips want ik word er een beetje moedeloos van.

    b.v.d

    Kees

  • Lucia

    Ik zit zelf ook vast, elke keer als ik nog maar drie wolken wit hoef te maken, kunnen de kleur combinaties niet, als ik een rode en twee gele heb, kom ik niet uit. Zelf al probeer ik dan weer wat meer vakjes erbij te betrekken, dan veranderen omliggende vakjes van kleur, een willekeurige volgorde en altijd in de vrom van een bloem. Ik kom hiermee zelf ook niet verder… Ik denk dat ik ga proberen om te kijken of ik misschien ook verder in het spel kan zonder dit stukje, want ik werk er al twee dagen aan, van 's ochtends 8 uur tot smiddags 5 uur…

    Uitzichtloos dus…

    Veel sucses Kees, je bent niet de enigste!

    Als ik een manier vind, dan zeg ik het wel.

  • bea

    Ik probeer ook al enkele dagen de wolkenpuzzel op te lossen, hopeloos is het.

    PROBEER HET VOLGENDE EENS.

    De witte wolk is yeesha, de voorouders zijn gekleurde wolken. Doordat je met de cursor door een rode wolk veegt, verandert hij van kleur in de volgorde rood-paars blauw-lichtblauw-groen-geel-wit.

    Begin met de witte wolk. Beweeg de cursor over de gekleurde wolk recht, dan de wolk onder dan de wolk links van de witte, dan weer de witte.

    Ga zo door en beweeg je cursor over een ander vierkant patroon tot een andere gekleurde wolk in wit verandert. Herhaal dit tot alle wolken wit zijn. Als alle wolken wit zijn, zal de geestgengids je vertellen dat je geslaag bent. Hij zal twee gekleurde piramides onthullen. Je ziet twee witte lichten, die elk uit drie kleuren bestaan. Links zie je rood, blauw, groen. Rechts zie le paars, geel, lichtblauw.

    Laat me iets weten of het gelukt is.

    succes

  • bea

    Ik zit ook vast in de wolkenpuzzel. Probeer deze oplossing eens.

    Laat me iets weten of het gelukt is. - SUCCES

    De witte wolk is Yeesha, de voorouders zijn gekleurde wolken.

    Doordat je met de cursor door een gekleurde wolk veegt, verandert hij van kleur in de volgorde rood - paars - blauw - lichtblauw - groen - geel - wit.

    Begin met de witte wolk. Beweeg de cursor over de gekleurde wolk rechts, dan de wolk onder, dan de wolk links van de witte, dan weer op de witte.

    Ga zo door en beweeg je cursor over een ander vierkant patroon tot een andere gekleurde wolk in wit verandert. Herhaal dit tot alle wolken wit zijn.

    Als alle wolken wit zijn, zal de geestengids je vertellen dat je geslaagd bent. Hij zal twee gekleurde piramides onthullen. Je ziet twee witte lichten, die elk uit drie kleuren bestaan. Links zie je rood, blauw, groen. Rechts zie je paars, geel, lichtblauw.

    kees schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ik ben in Serenia deel 2 en ik probeer al 3 dagen om de

    > wolken wit te krijgen.

    > Heb er al 2 walktroughs (Bert Jamin en Marjo) op nageslagen

    > maar ik kom er niet uit.

    > Iedere keer als een “vierkant” gemaakt heb wordt ook de witte

    > wolk weer een andere kleur.

    > Heeft iemands suggesties of tips want ik word er een beetje

    > moedeloos van.

    >

    > b.v.d

    >

    > Kees