Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hendels stoompijpen Myst V in Taghira

  • kees

    Hallo,

    Het lukt me maar niet om de hendels van de stoompijpen binnen de tijd in de goede stand te zetten.

    Als het me al lukt om er 1 of 2 goed te zetten is de tijd al om en dan zou ik er ook nog eens 3 bij een andere stoompijp moeten doen.

    Heeft iemand een tip ?

    bvd.

    Kees

  • Pcemmy

    Hoi Kees

    Het moet niet zo moeilijk zijn om de hendels van de stoompijpen op tijd in de goede stand te zetten. Je kunt het beste de cursor naar het ronde gedeelte van de schakelaars verplaatsen.Ik vond de tijd best ruim en anders probeer je het in twee keer eerst de ene en dan de slate ophalen en de tweede proberen.

    Succes Pcemmy

  • kees

    Bedankt het is me nu gelukt maar nu weigert die Bahro constant mijn tekening van de Keep op de Slate.

    Gek word ik er van ik heb hem al een keer of 30 getekend.

    Kees

  • Pcemmy

    Hoi Kees

    Blij dat het gelukt is met die hendels.

    Nu het Keep symbool.

    2 rechthoeken op elkaar met een smal voetje.Ook een smal voetje ertussen doen.

    Ben je eerst al wel naar de Bel teruggekeerd? Daar moet je het symbool tekenen.

    Succes Pcemmy

  • kees

    Hoi Pcemmy,

    Na ongeveer 45 tekeningen is de tekening eindelijk geaccepteerd.

    Ze waren vrijwel allemaal indentiek dus ik begrijp het niet, maar ik kan gelukkig weer verder.

    Bedankt.

    Kees