Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

myst 1 stoneship age hoe kom ik eruit?

  • joke

    Hoi, ik heb de rode pagina te pakken en zit nu in het achterschip waar een tafel zouden moeten zijn, alleen het is daar zo gdzakkez donker, ik zie geen tafel. De graden heb goed ingedrukt, ik dacht dat er dan overal licht zou zijn….

    Hoe kom ik nou uit deze age terug op het hoofdeiland?

    Ik heb op Myst-hoofdeiland niet alle vragen opgelost, bv.de 2 trappen in de uitkijktoren; ik kreeg de sleutel(s) niet in de boeken geplaatst, heeft dat ermee te maken?

    Kortom hoe kom ik weer -met rode bladzijde- terug op Myst?

    Ga nou maar slpen, want kan toch niet verder. Doei.

  • Pcemmy

    Hoi Joke

    Je zult toch in de uitkijktoren moeten zijn, daar moet je de schatkist opduiken en de sleutel past op het luik op zolder daar moet je aan een hendel draaien om licht te krijgen en als je dat hebt moet je een verborgen deur in het schip zoeken daar de juiste graden op het rad indrukken en als je dat goed gedaan hebt brand het licht constant en kun je verder.

    Succes Pcemmy

  • joke

    dank je wel pcenny. ben eruit. maar nu: in channelwood heb ik alle hendels van de pijpleidingen richting doorgang lift gezet, kan in de lift komen en ruk wat aan die hendel rechts, maar geen beweging in te krijgen naar boven???

    groetjes,

    jokePcemmy schreef:

    >

    > Hoi Joke

    > Je zult toch in de uitkijktoren moeten zijn, daar moet je de

    > schatkist opduiken en de sleutel past op het luik op zolder

    > daar moet je aan een hendel draaien om licht te krijgen en

    > als je dat hebt moet je een verborgen deur in het schip

    > zoeken daar de juiste graden op het rad indrukken en als je

    > dat goed gedaan hebt brand het licht constant en kun je verder.

    > Succes Pcemmy

  • joke

    sorry hoor, kan wel merken dat ik een beginner ben (is mijn 1e computerspel datv ik speel). IN CHANNELWOOD HAD IK DE KRAAN OPENGEDRAAID (HOORDE WATER), maar nu blijkt dat ik de andere kant op moest draaien (tegen de richting in, maar dat hangt weer van je standpunt af). en de lift gaat nu naar boven… spelen dus maar weer. ik probeer zoveel mogelijk zonder cheaten, maar dat lukt niet altijd. voornamelijk omdat ik nog niet 100% doorheb hoe het spel werkt. geduld dus…