Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

soundtrack

  • Jeroen

    Heeft iemand enig idee of de muziek van Myst3 ook los te koop is op CD??

  • chris

    http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005BHPL/qid=1003693152/sr=8-1/ref=sr_8_7_1/107-4423538-3478943

  • Jeroen

    Ja,heel aardig van je om me hier op te attenderen(wat een afgrijzelijk lang adres),maar ik wil niet kopen via het internet.Ik zat zelf te denken aan iets binnen de landsgrenzen,of ben ik dan genoodzaakt om de collectors editie te kopen waarin de CD (wel) zit?

    Grtn Jeroen.

  • Chris

    Volgens mij moet een beetje CD-winkel die CD wel via import kunnen bestellen.

  • Jeroen

    Ja,dat zal ik maar eens gaan proberen.Overgens,dit forum loopt niet echt storm,wel? Wel jammer. Jij bent toch dezelfde Chris van de prijsvraag? Wat heb jij met Myst?

    grtn Jeroen

  • Chris

    Ik ben de beheerder van de Myst Startpagina.

    Ik zit nu in het begin van Exile, en als ik vast kom te zitten zal ik zeker via dit forum om hulp vragen.

  • Jeroen

    IK HEB HEM UIT!!!!! Wil je de oplossingen??????? Nee,dat is flauw…. Het is een onwijs gaaf gemaakt spel. Het heeft veel weg van Myst1,alleen dan veel mooier.Waar zit je nu?

    grtn Jeroen

  • mc

    me too

  • Teun

    Misschien een rare vraag, maar wat voor soort spel is Myst eigenlijk, dit kan ik nergens vinden, is het Role playing? Ik zoek eigenlijk iets wat weg heeft van Tombraider

    alvast bedankt voor je reactie

    Teun

  • Tom

    Nou al uitgespeeld????

    Ben pas met de derde toren van J'nanin bezig!!

    (die met die soort telescopen)Kan iemand mij daarbij helpen?

    tom