Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe krijg ik RealMyst?

  • Eric Huisman

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar RealMyst. Bij Amazon.com leveren ze geen CD-roms aan Europa; amazon.co.uk heeft 'm niet en een Duitse versie wil ik niet. Heeft iemand een idee waar ik real myst kan kopen? Bij voorbaat dank.

    Groeten,

    Eric

  • ron bolscher

    hoi eric.

    ik heb myst III gewoon bij de HEMA gekocht

    succesEric Huisman schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ik ben op zoek naar RealMyst. Bij Amazon.com leveren ze geen

    > CD-roms aan Europa; amazon.co.uk heeft 'm niet en een Duitse

    > versie wil ik niet. Heeft iemand een idee waar ik real myst

    > kan kopen? Bij voorbaat dank.

    >

    > Groeten,

    >

    > Eric

  • Eric Huisman

    Hoi Ron,

    Bedankt voor je reactie. Ik ben alleen niet op zoek naar Myst III, maar naar realMyst. RealMyst is een vernieuwde uitgave van het originele Myst-spel met een 3D-omgeving. Alleen in Amerika is deze versie tot nu toe verschenen. Ik vroeg me af of iemand een Nederlandse winkel kent die dergelijke titels importeert.

    Groeten,

    Eric

  • Anita

    Hoi,

    Probeer eens het computercollectief.

    Amstel 312

    1017 AP Amsterdam

    tel. 020 622 6668

    www.comcol.nl

    Ps. Laten bezorgen kost wel fl 10,-

  • Eric Huisman

    Helaas verkoopt Comcol deze titel niet.

    Iemand nog andere suggesties? Bij voorbaat dank.

    Eric

  • Jeroen

    Je zou het kunnen proberen bij www.gamepolice.nl/games/Gameview/Adventure/realmyst.htm en misschien maak je een goede kans bij…….de free recordshop.De vraag is alleen,voor welk platform heb je het spel nodig;PC of Mac?? Voor PC moet het geen probleem zijn om aan het spel te komen,voor de Mac WEL !! Je zou het ook nog kunnen proberen bij de “software oase” in Bussum.Zij importeren uit de VS.(niet altijd).Laat het even weten als het je gelukt is,want ik ben ook wel benieuwd naar Real Myst.

    Toedeledokie,

    Jeroen

  • Jeroen

    Je zou het kunnen proberen bij www.gamepolice.nl/games/Gameview/Adventure/realmyst.htm

    . en misschien maak je een goede kans bij…….de free recordshop.De vraag is alleen,voor welk platform heb je het spel nodig;PC of Mac?? Voor PC moet het geen probleem zijn om aan het spel te komen,voor de Mac WEL !! Je zou het ook nog kunnen proberen bij de “software oase” in Bussum.Zij importeren uit de VS.(niet altijd).Laat het even weten als het je gelukt is,want ik ben ook wel benieuwd naar Real Myst.

    Toedeledokie,

    Jeroen

  • Eric Huisman

    Jeroen,

    Bedankt voor je reactie. Ik zoek een versie voor de PC . Helaas is het spel bij genoemde leveranciers ook niet te krijgen.

    Na nog langer zoeken heb ik uiteindelijk het spel in Amerika kunnen bestellen bij ChipsBits via Happy Puppy voor het totale bedrag van 75 gulden . Nu maar hopen dat het ook echt bezorgd wordt.

    Allemaal nogmaals bedankt voor jullie reacties!

    Groeten,

    Eric

    PS Een demo is te downloaden via Gamespot!

  • eric

    Ligt gewoon in de goede boekwinkel.

    Toevallig vorige week nog gezien bij Scholtens en Wristers in Groningen (050 3138249)

  • Jeroen

    Is dat REAL Myst? (Dus niet Myst).En is dat alleen voor de PC , of ook voor de Macintosh?

    Jeroen