Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

myst

  • Nellie

    Hallo,

    Heb originele Myst gekocht via de veiling. Nu wil het spel niet starte onder windows 2000. Ubisoft zegt ook dat het niet werkt met win98 en win ME. Weet iemand misschien waar ik een patch kan vinden. Dit heb ik n.l. ook gevonden voor het spel Ring. Mag ook een patch voor windows XP zijn.

  • Ruut

    Er is een patch te krijgen op http://support.ubi.com/myst3patch.php. Kun je proberen. Ik kreeg de volgende mededeling van ubisoft.nl naar aanleiding van mijn problemen met Exile onder XP:

    Geachte heer, mevrouw, klant,

    Het probleem heeft waarschijnlijk te maken met Windows XP. Er zijn een aantal oudere spellen die problemen vertonen bij de nieuwe generatie besturingssystemen. Helaas is het voor ons onmogelijk om al onze oudere spellen te testen met alle nieuwe technologien en daaraan aan te passen. Helaas kunnen wij de oudere spellen niet ondersteunen onder deze nieuwe technologieen. Myst 3 valt precies in de omschakelingsperiode naar XP toe, misschien dat er dus een aanpassing gemaakt wordt voor dit spel.

    Hij herkent DirectX niet omdat XP gebruik maakt van versie 8.1 en het spel op 8.0a is ontworpen. Heeft u ook de patch geprobeerd van www.myst3.com?

    Een tip: bij Windows XP kunt u gebruik maken van de compatibiliteitsmodus door met de rechtermuisknop op het EXE bestand te klikken, dan de eigenschappen te kiezen en vervolgens de compatibiliteit op Windows 98/ME in te stellen. Raadpleeg indien nodig de HELP functie in Windows.

    Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest, indien u nog vragen of opmerkingen heeft m.b.t. onze producten dan horen wij dat graag van u.

    Met vriendelijke groeten,

    Rogier Smit

    UbiSoft Technische Support

    Telefoon: 0900-2026766

    Email: techsupp@ubisoft.nl

    Voor wat het waard is, ik heb Exile teruggebracht naar de leverancier.

    Ruut